Česta pitanja

Da li je moguće plaćanje na čekove?

Da plaćanje čekovima građanja je moguće na 6 rata.

Zašto ne vršite isporuku robe?

Isporuka robe putem kurirskih službi nije moguća zbog težine i gabarita proizvoda. Takođe potrebno je lično da se uverite u kvalitet i oštećenja ukoliko ih ima. 

Koje su povoljnosti kod direktne uplate na račun?

Kod uplate na račun nema dodatnih povoljnosti u vidu popusta. Ova usluga plaćanja je omogućena, kako bi kupac mogao da kupi proizvod u ime druge osobe, odnosno uplatom na račun uradili ste rezervaciju. 

 

Ukoliko prilikom kupovine izaberete ovu opciju plaćanja, proizvod će biti rezervisan na rok od 3 dana u kojem očekujemo da izvršite uplatu na naš račun.

Da li pružate garanciju za kupljeni proizvod?

Da za svaki kupljeni aparat kod nas, obezbeđena je garancija u trajanju od 2 godine od datuma kupovine.

Da li postoji servis?

Raspolažemo velikim lagerom rezervnih delova. Svaki od naših aparata je testiran na tehničku ispravnost u uslovima našeg servisa. U slučaju problema možete nas kontaktirati.

O kakvim oštećenjima se radi?

U pitanju su estetska oštećenja u vidu ogrebotina, ulubljenja, nastala u transportu, koja ne utiču na funkcionalnost aparata.